e Twinning Yıl Sonu Başarılı Kurumlar

05.09.2011 14:38

eTwinning_logo_normal_version2010-2011 Eğitim Öğretim yılında E Twinning (Avrupa Okul Ortaklıkları Eşleştirme Projesi) kapsamında Avrupa'daki okullarla Bilgi ve İletişim Teknolojilerini kullanarak projeler yapan ve yürüten, yabancı dil öğrenimini teşvik eden okullarımız açıklanmıştır.

Eğitim Teknolojileri Genel Müdürü tarafından yaptıkları projelerden dolayı öğretmenlerimize Başarı Sertifikası verilecektir. Yürüttükleri E twinning projeleri ile bir adım önde olmayı başaran özverili ve gayretli okullarımızı ve öğretmenlerimizi tebrik eder, başarılılarının artarak devam etmesini dileriz.
2010-2011 Eğitim-Öğretim yılı E twinning projesi başarılı öğretmenler ve kurumları

 

Şule Sayın Lions İlköğretim Okulu
Faruk AKKURT Dr. Abdulkadir Erdil İlköğretim Okulu
Tülay KANBER Gaziyurt İlköğretim Okulu
Sema YETER Hasan Celal Güzel İlköğretim Okulu
Ayşegül GÜÇ Pakize Kemal Öğücü İlköğretim Okulu
Dilek MAZICIOĞLU İsmet Paşa Lisesi
Sultan YAZICI Dr. Sadık Ahmet İlköğretim Okulu
Gürkan BOZKURT Mareşal Fevzi Çakmak İlköğretim Okulu
Neşe Can ERDAL Adile Altınbaş İlköğretim Okulu
Fatih AKTAŞ M. Nuri Pazarbaşı İlköğretim Okulu