İngilizce Öğretim Yöntemleri Semineri

27.02.2011 14:11

Bakanlığımız ve İl Milli Eğitim Müdürlüğümüzün organizasyonuyla ilimizde görev yapan tüm İngilizce Öğretmenlerine yönelik olarak 21/02/2011 - 25/02/2011 tarihleri arasında Yasemin Erman Balsu Anadolu Lisesinde seminer düzenlenmiştir. Geliştirilen yeni İngilizce öğretim programlarını ve ders kitaplarını tanımak, çeşitli yabancı dil öğretim yöntem ve tekniklerini uygulamak, yabancı dil öğretimi ve öğrenimine ilişkin sorunlara çözüm üretmek amacıyla, ilimizde görev yapan bütün İngilizce öğretmenlerine yönelik bir seminer programı başlamıştır. Seminerin açılışı 21.02.2011 Pazartesi günü Millî Eğitim Müdürümüz Ekrem Serin'in katılımıyla gerçekleşti. Ekrem Serin, yaptığı konuşmada seminerin herkes için yararlı ve verimli geçmesini dileyerek bütün katılımcılara başarılar diledi.  Seminere katılan İngilizce Öğretmenlerine İl Koordinarörlüğü olarak E-twinning broşürü dağıtarak proje hakkında bilgilendirme yapıldı. Ayrıca öğretmenlerimizin e-posta adresleri alınarak Gaziantep'te görev yapan İngilizce Öğretmenleri adlı bir grup oluşturacağız. Seminerde dağıtımı yapılan broşürü aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz.
Broşür (Eklenmedi)